ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει και να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα χωρίς καμία κύρωση και χωρίς να προσδιορίσει την αιτιολογία (αναίτια υπαναχώρηση), εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που τα παρέλαβε. Ο χρήστης μπορεί να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης του επικοινωνώντας με την εταιρεία μέσω email στο sales@thebeautyshop.gr, μέσω chatbox στο e-shop μας και μέσω κοινωνικών δικτύων. Το Δικαίωμα Υπαναχώρησης θεωρείται ότι ασκείται έγκυρα εφόσον πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις στο σύνολό τους: τα προϊόντα προς επιστροφή παραδίδονται στον μεταφορέα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα της παραλαβής τους από το Χρήστη, η σφραγίδα ασφαλείας, εφόσον αυτή υπάρχει, είναι ακόμη επικολλημένη στα προϊόντα καθώς αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα των προϊόντων, τα προϊόντα προς επιστροφή δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, βρίσκονται σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς πριν την πώληση τους και στην πλήρη αρχική τους συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν εφαρμόζεται: στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (π.χ. προϊόντα περιποίησης ή make up).Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στην Εταιρεία, ο Χρήστης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από την Εταιρεία με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο ίδιος την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με το Χρήστη. Ρητώς συμφωνείται και ο Χρήστης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η Εταιρεία να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό, τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του Χρήστη.
ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ/ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ο Χρήστης διατηρεί ανά πάσα στιγμή το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραλαβής τους με σκοπό την αντικατάσταση/αλλαγή τους με άλλο προϊόν. Η επιστροφή των προϊόντων με σκοπό την αντικατάσταση/αλλαγή τους, δεν αποτελεί ενέργεια υπαναχώρησης εκ μέρους του Χρήστη και άρα δεν εφαρμόζονται οι ανωτέρω όροι περι ασκήσεως του δικαιώματος υπαναχώρησης.
Προκειμένου να επιστραφεί ένα προϊόν προς αντικατάσταση/αλλαγή, ο Χρήστης θα πρέπει να επικοινωνήσει με την Εταιρεία και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις αντικατάστασης του, να το αποστείλει στην Εταιρεία μέσω της ΕΛΤΑ Courier. Η επιστροφή των προϊόντων με σκοπό την αντικατάσταση/αλλαγή τους καθώς και η επαναποστολή τους, πραγματοποείται με χρέωση του Χρήστη.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Εάν με υπαιτιότητα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, ο Χρήστης παραλάβει λανθασμένα προϊόντα (από λάθος στη λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κλπ) ή προϊόντα κακής ποιότητας (ελαττωματικό προϊόν κτλ), έχει το δικαίωμα είτε να μην αποδεχτεί να παραλάβει το προϊόν εξ’ αρχής, είτε να ζητήσει την επιστροφή και αντικατάσταση του. Στην περιπτώση αυτή, η επιστροφή του προϊόντος πραγματοποείται με χρέωση της Εταιρείας